بلبرینگ صنعتی | قیمت بلبرینگ صنعتی | انواع بلبرینگ صنعتی

«بلبرینگ صنعتی» ، «انواع بلبرینگ صنعتی» ، «فروش بلبرینگ صنعتی» ، «قیمت بلبرینگ صنعتی»

بلبرینگ صنعتی | قیمت بلبرینگ صنعتی | انواع بلبرینگ صنعتی

«بلبرینگ صنعتی» ، «انواع بلبرینگ صنعتی» ، «فروش بلبرینگ صنعتی» ، «قیمت بلبرینگ صنعتی»

  • ۰
  • ۰

در چند سال اخیر مشتریان عمومی دارای یک سری تحولات تکنولوژی های ترکیبی که واقعیت های مجازی بازار های عمومی را دچار کرده است  که تکنولوژی ترکیبی یا واقعیت افزوده در زمینه های صنعتی بسیار کم میباشد به خاطر همین اسمی که دارند این تکنولوژی ها با در نظر نگرفتن محیط واقعی اطراف  فقط و فقط کاربر اجازه دسترسی به یک مدل از دستگاه های دیجیتال را دارد اما با وجود شرکت SKF و تولید و ابداع ابزار های ترکیبی و واقعیت افزوده استفاده آن در دنیای صنعت مورد توجه قرار گرفته است .


در حال حاضر، برنامه نویسان فعال در مرکز توسعه نرم افزار SKF در Gothenburg سوئد در تعامل با مهندسان نرم افزار و متخصصان محصولات این شرکت، روی توسعه راه حل های مبتنی بر واقعیت افزوده کار می کنند. در صورت تکمیل این طرح، با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی، کاربران در هنگام بازدید از ماشن آلات خود، توضیحات لازم را نیز به صورت همزمان مشاهده خواهند نمود و علاوه بر آن، امکان به اشتراک گذاشتن تصاویر مشاهده شده با مهندسان SKF نیز وجود خواهد داشت تا با هم اندیشی میان کاربران و مهندسین شرکت SKF تصمیمات لازم اتخاذ گردد.


در نهایت شرکت SKF قصد دارد تا توانایی های تکنولوژی واقعیت افزوده خود را با سایر سرویس های خود از قبیل سیستم های پایش وضعیت، سیستم های روانکاری اتوماتیک، بیرینگ های دارای سنسور و راهکارهای تجزیه و تحلیل های ابری از قبیل SKF Enlight Center ترکیب نماید تا بدین ترتیب یک سیستم یکپارچه خدمات رسانی برای مشتریان خود ایجاد نماید.

منبع : عظیم صنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی